Το Νερό στη Διατροφή

Γενικές Συμβουλές για καλή Διατροφή και Υγεία

  1. Πίνετε 2 - 3 λίτρα νερό την ημέρα. Προσπαθήστε να ισοσταθμίζετε την κατανάλωση καφέ με αντίστοιχη κατανάλωση νερού.
  2. Τρώτε 5 μικρά γεύματα την ημέρα και μην παραλείπετε το πρωινό. Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα μεγάλο ποτήρι νερό. 
  3. Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με πολλά φρούτα και λαχανικά. Είναι σημαντικές πηγές νερού.
  4. Προτιμήστε το ψάρι και τα πουλερικά από το κόκκινο κρέας.
  5. Επιλέξτε ημι ή αποβουτυρωμένα γαλακτοκομικά προϊόντα.
  6. Προτιμάτε ελαιόλαδο στα φαγητά και τις σαλάτες σας.
  7. Περιορίστε το αλάτι και τη ζάχαρη.
  8. Φροντίστε να διατηρείτε το βάρος σας σε σταθερό, φυσιολογικό επίπεδο. Οι εξαντλητικές - στερητικές δίαιτες συνήθως κρύβουν κινδύνους, ενώ η γρήγορη απώλεια βάρους συχνά σημαίνει απώλεια υγρών από τον οργανισμό. 
  9. Μην τρώτε βιαστικά. Φροντίστε τα γεύματά σας να διαρκούν περισσότερο από είκοσι λεπτά, τρώγοντας αργά και μασώντας καλά τις τροφές.
  10. Προσθέστε κάποια μορφή άσκησης στην καθημερινότητά σας.

ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΙ ΤΡΟΦΕΣ

Λάδι και ζάχαρη Ίχνη
Φρυγανιές, δημητριακά, ξηροί καρποί, μπαχαρικά, γλυκά και σνακς, καφές και κακάο σε σκόνη 1%-10%
Βούτυρο, μέλι, αλεύρι, όσπρια, ρύζι 10%-20%
Σκληρά τυριά, ψωμί 20%-40%
Μαλακά τυριά, παγωτό 40%-60%
Κρέας, ψάρι, κοτόπουλο, σούπες 60%-80%
Φρούτα, λαχανικά 70%-95%
Χυμοί 80%-90%
Γάλα πάνω από 90%


Τα στοιχεία για την ενότητα ‘Το Νερό στη Διατροφή' έχουν συγκεντρωθεί, μεταξύ άλλων, από τους εξής διεθνείςς Οργανισμούς: Water Quality Association (WQA), International Water Association (IWA), World Health Organization (WHO), American Dietetic Association (ADA) και American Heart Association (AHA).